Not my division.




Sitter på lektionen och har inte särskilt mycket att göra. Har i princip glömt bort att jag har en blogg. Men tydligen så har inte ni det? Folk är helt seriöst inne på min blogg? hah. Men inga kommentarer får man minsann. Sorgligt.


Nåja. Jag har i alla fall blivit väldigt obsessed av Sherlock. Seriously, that show is amazing. And look at him. LOOK AT HIM.




Beautiful boy is beautiful.


Förövrigt var jag sjukt duktig igår och sprang/joggade/gick/jagvetintevadjagskakalladet på en sådan här innemaskin hemma i 35 minuter utan pauser! 1,1 mil blev det, och med tanke på min kondition så är det en bragd.


Och i helgen ska jag fara till Jokkmokk av alla ställen! Three har nämligen en stuga där så vi tänkte chilla på Jokkmokks-marknaden, titta på Sherlock och kanske köra skoter! Har inte gjort det på huuuuuundra år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0