hej. hej amanda.

Eftersom det tydligen skulle vara -34 grader celsius i Jokkmokk i helgen, bestämde vi oss för att inte fara. Det blir en filmkväll istället. (Vi kommer antagligen sitta och titta på Sherlock och gråta eller något.) Inget mig emot.

Jag har fixat min bloggdesign idag! Inte på den här bloggen dock, utan på tumblr. Jag blev ändå ganska nöjd. Inte för att jag gjorde designen själv men. hehe. 

Jag blir även väldigt ledsen för jag kommer inte på hur man lägger upp .gif bilder här. Jag är nog jättedum i huvudet, men jag är absolut för trött för att tänka ut ett smart sätt att göra det på, så ni får nöja er med den här orörliga bilden istället:


Inte för att jag klagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0