flash
Jaha. Så var det söndag igen. 

Vilket betyder att det är måndag imorrn. 

Usch.


Jag har varit hos släkten idag och firat min moster och min kusin, eftersom de fyller år nu med två dagars mellanrum. Det resterande av denna söndag kommer gå åt till skolarbete, mestadels till ett tal om lunginflammation till svenskan. Jag vet. Lunginflammation. Jag har ingen aning vad jag ska säga om detta ämne. Så förhoppningsvis får jag någon idé när jag går och duschar om en stund. Fram tills dess hade jag tänkt jobba på multimedian, och vår interaktiva historia. Jag tror den kommer bli ganska bra ändå. 



Jag och Evelina blänger på Flash. 

Nåja, nu borde jag återgå till mitt skolarbete. MEN JAG VILL INTEEEEEEEEEEEEEEEE.






k.

(varför är allting i capslock??? I don't get it.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0