Evve, Disney och Ben&Jerry's

Ja, jag sitter här klockan 4:47, med Evelina bredvid mig. Och ja igen, vi börjar faktiskt bli väldigt trötta. Vi har spenderat kvällen med att se tre Disneyfilmer; Lejonkungen, Trassel och Prinsessan & Grodan. Vi har även spammat kändisar på twitter, och även flådat så mycket att jag säkert gått upp typ 30 kilo. Usch.

Jag och Evelina tidigare idag.


I alla fall så ska vi nog dra oss mot sängen, jag slår vad om att sekunden jag lägger huvudet på kudden kommer jag sova så djupt att inte ens en flock skenande dinosaurier kan väcka mig. Så trött är jag.

Whateeeever. Mycket trevlig kväll/natt/morgon har det i alla fall varit!

MEN NU SKA JAG SOVA INNAN JAG DÖR.

/AMANDAAAAAA
ps. ooh, kom på en sak! Håll tummarna för min bror som ska på uttagning för länslaget i innebandy imorrn! grymt kuuuuul:D ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0