SWE-USA

Sitter och är allmänt sportig och tittar på Fotbolls-VM. Det är halvlek för tillfället och Sverige leder med 2-0! Grymt!

Vad har jag annars gjort idag...? 

Varit på pottan och badat. Varit allmänt sur på mamma en stund för att hon tvingade mig på stan för att titta på skor (hittade inga, haha undra varför...). Varit ute och sprungit med min bror. Vänta. Vad skrev jag just? Varit ute och sprungit med min bror. VARIT UTE OCH SPRUNGIT. SPRUNGIT.



Amandas sportiga dag helt enkelt.

BTW, igårkväll satt jag och tittade på A Walk To Remember. Jag satt typ och grät konstant under den sista timmen av filmen. Jag hatar Nicholas Sparks för att han skriver så fina historier. That bitch.
/sport-amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0