Snor och Albin Gromer

Ja.
Jag har dragit på mig en förkylning. Hostar och snorar om vartannat. Inte trevligt må jag säga, så här mitt i sommaren. Har för lite ork för att hitta på något och tycker det är jobbigt att vara ute i solen, så jag har liksom fastnat vid datorn och så Harry Potter-boken.

Hade tänkt se någon skräckfilm ensam och deppa över att alla mina vänner sticker/har stuckit söderut den här veckan. Och bror min är och tältar nagerst i Jiver (Jävre). 



Är även lite ledsen att jag missar Albin Gromer som kommer till Piteå Dansar och Ler, för att jag är i Älvsbyn på läger då. Jobbigt. Jag missar Veronica Maggio också! ARGH.

Nåja, lägret blir nog episkt också;)

ska göra ett avsked som man gjorde när man var ung

//snor-amanda\\
LOLZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0