i morgon börjar jag tvåan. ohcrap, i'm getting older

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag smiter i säng. Är fruktansvärt trött, men orkar inte gå och lägga mig. Det är väl typiskt, så här dagen innan skolan börjar om.

I går spenderades dagen på Storstrand, där jag var på SKRIK. Vi spelade volleyboll vilket ledde till att jag har en fruktansvär träningsvärk i hela kroppen. Förutom volleyboll så var vi på spex, och gudstjänst och pratade med mycket trevligt folk helt enkelt. Senare på kvällen när de flesta började dra sig hemåt, gick jag och Sara från Öjebyn till Max där vi mötte upp med hennes pojkvän. (Som förresten håller på att bli nollad, vilket är väldigt kul och jag vill verkligen också bli deeeet.)

Efter besöket på Max hade jag egentligen tänkt låna en cykel och cykla hem till Bergsviken, men så började det att regna, och då kom bästaste pappa och hämtade mig mitt i natten i stället. 

Det var väl det. Mycket trevlig dag helt enkelt. 

Glömde även att nämna att i fredags så hade jag väl något slags "födelsedagskalas" eftersom jag ganska nyligen har fyllt år. (Nog för att det var en månad sen typ, men jag har varit så upptagen.) Det var också väldigt trevligt.

NU ska jag gå och lägga mig vare sig jag vill det eller inte. 

God natt kära undersåtar.

/amandaaa lulz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0